Saturday, July 17, 2010

what i want # 01 My Own Bookshop

this is what i want
going to share it with you
yes you the one who read my blog
(i don't even know if anyone read my blog)

so my dream is to have my own bookshop
mau punye kedai buku yg jual buku utk baby till diaorg umur 12 tahun
aku mmg suku buku dan aku nak buat benda yg aku suka
aku suka buku budak2 sebab comel dan aku suka budak2 suka membaca

owh yeke tiba2 aku dapat idea
aku nak support rumah anak yatim yang one of my friend introduce it to me
sbb aku percaya dan aku tahu kalo aku share kekayaan aku, insya-Allah Allah akan permudahkan jalan rezekiku.

aku even dah fikir cam mana bahagian dalam kedai aku tuh
counter pembayaran kat tengah2 and mesti tinggi so that aku nampak semua kawasan kedai tuh
aku nak buat counter tuh ala2 tower cam dalam cerita dongeng Rapunzel.
setiap minggu ada 1 hari read book, nak ajak madam zilia to read the book to the kids, sure it will be fun.

nanti aku share lagi what my dream is
and i pray that all my dream come true, amin

so that want i want my own bookshop

No comments:

Post a Comment