Sunday, July 18, 2010

what i want # 02 Tiffany & Co Atlas Bangle for Hazima

haaaaaaaa hazima belikan aku rice cooker for my birthday
dan aku sekarang nie cari2 hadiah yg sesuai nak bg pada dia
so lepas aku tanye sekeliling aper agaknye hadiah yg sesuai nak bagi pada dia
aku dah buat keputusan aku nak belikan dia barang kemas
so barang kemas yg aku suka dari Tiffany & Co
so aku tengah dok berkira2 nak belikan dia bangle or ring
so malam tadi masa aku kuar makan dgn dia aku try pakai cincin dia
ternyata jari dia halus2 tak cam jari aku yg agak gemuk comel nie
so agak payahlah sbb aku tak mau tak muat pulak cincin tuh kan
so aku rase yg terbaik baik aku belikan dia bangle aje
aku pun minat satu bangle nie Atlas bangle namanye
mudah2an by next year aku mampu belikan bangle tuh utk dia for her birthday, amin

so mulai hari nie aku akan blog aper aje my dream
so mudah2an dgn berkongsi dgn kamu
my dream come true

ps : aku bersangka baik, ada org kat luar sana yg luangkan sedikit masa setiap hari baca blog nie ^___^

so that want i want bangle Tiffany & Co Bangle for Hazima

No comments:

Post a Comment