Saturday, July 10, 2010

My Birthday ^__^

So alhamdulilah today Allah still give me the chance to be alive, alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah..... No better present i could ask for than life itself.....being alive i being able to say to ibu and encik i love both of them, being able to hold so long conversation with my best friend Hajariah Jamhari, being able to go to school and meet up with all of my friend so again i say alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah.

So many thing that happen for this 29 years that i been alive. i hope this journey that i took, i being able to learn bout people who love me, people who use to love me, people who want to love me. i also hope this journey i will find myself.

azan subuh berkumandang skg nie, tetiba aku jd sebak, aku tgk picture semua tunjuk orang yg kurang upaya atau pun ditimpa sakit bersolat....lantas aku sebak sbb aku yg sihat nie selalu tinggal solat....alasan??? banyak aku bagi alasan utk tak bersolat.....so aku harap bermula hari nie aku tak tinggal solat lagi, amin

ibu call ucapkan selamat hari lahir, terima kasih puan hajjah halimah ismail sbb lahirkan saya ke dunia nie sanggup bawa saya ke sana ke mari selama 9bulan, terima kasih bonda, anakanda beruntung punya bonda seperti bonda.

mudah2an hari nie permulaan yg baik utk semua orang yg aku sayang dan buat mereka yg sayang aku, amin

alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah

No comments:

Post a Comment