Monday, July 12, 2010

my birthday present

my birthday this year its a mix of everything
joy most of it and also sadness

pagi si taufiq ngan si sidiq belanja sarapan pagi
than after breakfast terus aje pi rumah hazima (makcikku)
then kami pi midvalley, tengok movie despicable me best and 1st time pi tgk 3D
then dia belanja pulak makan kat sushi king.

the next day ada class so jumpalah aku dgn shiekin & midah
satu hari tuh aku tak kuar duit pun mereka yg belanja, bertapa bertuahnye aku menjadi aku.

lepak rumah hazima tgk worldcup and Spain menang this year, sebelum aku bergerak balik sbb pagi td aku keje kan hazima hulur pulak present yg rapi berbungkus, katanya hadiah dari dia dan suaminye (acik deen) aku senyum sampai ke telinga, sepanjang perjalanan pulang aku cuba teka ape yg aku dapat.

balik aje keje aku terus terkam kota yg bersampul merah tuh, rupa2nye idaman kalbuku...rice cooker comel jadi hadiahku, alhamdulillah.

aku sedih tahun nie sekali lagi aku tak dapat meraikannye dgn sahabat baikku. aku hanya mampu senyum bila aku terkenang sbb banyak kali gak kami gaduh hanya beberapa hari dari hari lahirku, ape yang jadi semuanye sememangnya ada sebab yg tersendiri...apa aku belum pasti lg, mudah2an Allah memberikan kebaikan kepada dia sbb lama dia jaga aku dgn baik, amin...doaku buat sahabat baikku....

No comments:

Post a Comment