Sunday, August 29, 2010

New beginning

Alhamdulillah
bonda pun gembira bila mana saya bagitau yang saya dah berbaik semula dgn kif
kesian bonda risau tentang kami
alhamdulillah
dia sudi nak jadi my best friend saya semula
saya hilang bila dia takde
cause he is part of me
never i have someone who know me that well
and alhamdulillah i found him
jodoh???
tuh semua ketentuan Allah
saya serahkan semuanya pada Allah
banyak yang saya belanjar sepanjang Ramadan nie
berbanding dengan yang lepas2
alhamdulillah
Allah masih lagi sayang dan dengar semua doa bonda dan encik
saya sangat beruntung masih ada bonda dan encik yang mahu doakkan kebahagiaan dan kejayaan saya
hilang rahmat yang paling besar bila mana seorang anak kehilangan ibu dan ayahnya
sebab masa tuh semua doa terhenti

bonda dan encik
terima kasih sebab tak pernah putus2 doakkan akak
mudah-mudah2an Allah sentiasa rahmat bonda dan encik, amin

dan kepada zulkifli hassan
semoga Ramadan ini merupakan permulaan yang baik utk kita dan semoga kita sentiasa belajar menghargai antara satu sama lain

Hanya Allah S.W.T tahu bertapa saya sayang pada awak

No comments:

Post a Comment