Friday, August 6, 2010

Kalau pasal duit

Kalau pasal duit banyak benda yg tak baik leh terjadi
pasal duit keluarga leh pecah belah (tuh dh banyak terbukti pun kan)
pasal duit kawan baik leh gaduh
pasal duit macam2 leh terjadi (yg baik pun ada aku tak nafikan)

benda nie terjadi pada diri aku sendiri
gaduh dlm keluarga
punyelah takde ong (org cina kata)
aku terlibat dalam perbalahan keluarga yg melibatkan ape??? YES MONEY!!!
tapi kalo aku dok fikir buruk aje payahlah kan??
so aku ambil keputusan utk tgk permasalahan nie dari view yg lain
ape yg aku leh buat kesimpulan org boleh berubah sekelip mata
sudah nampak the truth colour of someone when its come to money matter
so alhamdulilah dan mudah2an aku belajar daripada pengalaman nie
terima kasih ibu ngan encik for being such a kick ass parent
sbb diaorg mempertahankan aku
hahahahhahahhahah silap banyaklah mess around with hajjah halimah & haji saipul faiz family

ambik ko!!!

No comments:

Post a Comment