Sunday, March 28, 2010

ambik kunci

ye benar
kalo true johorian
ambil akan ditukar dgn ambik
i guess much more macho bunyinye (tuh pendapat akulah)

so kunci yg aku nak ambik tuh
kunci rumah baruku
jgn salah paham
rumah tuh belong to my parent
tapi aku yg bayar bulan2
kalo tak kerna my parent
still aku takde tempat yg aku leh kata
Baiti Jannati

so malam nie aku dok berkemas
pehhh tak sangka aku kat umah sewa nie dari tahun 2004 ( you do the math)
dalam erti kata lain banyak sungguh barang dan samaph
tuh aku tgk barang2 yang leh dijual (kitar semula) dah muat lori 1 tan
haaaaaaaaa ape kes???
suka sgt mengumpul sampah
tuhlah masalahnya
bila tak leh nak let go
so semua benda pun nak disimpan
issshhhh entahlah
nie aku kiranya tgh dok break lah nie
dari isu kemas mengemas nie
pehhhhh
bila nak sudah kerja kemas mengemas nie
ada aku bakul sampahkan semuanya kang

No comments:

Post a Comment